Grunnkurs i Båstad

Vi startet fredagen med en glad og spent gruppe fulle av forventning og nysgjerrighet. 9 forskjellige individer som kom sammen på en søken etter noe mer, noe som, viste seg, ville binde oss sammen på et høyere og åndelig nivå.

Gro Hilseth Adriansdatter, som er en klok og kraftfull seremonimester, ledet oss rolig og trygg gjennom hele helgen på blant annet trommereiser hvor vi ble kjent med vårt kraftdyr, vår åndelige guid og møte våre forfedre. Vi lærte også hvordan vi kan koble opp med en anen for så å åpne opp til åndelige beskjeder.

Frank Høgmo og Ulf Schmidt som begge var med på hvær sin opplæring, var til stor hjelp i og utenfor kurset med praktiske gjøremål, sjelelig støtte til alle, og ikke minst som gledesspredere.

Vi endte søndagen med å danse rund bålet med våre kraftdyr, noe som ble en kraftig, men skjønn opplevelse. Alle virket fornøyde og glade, dog lit slitne etter en intens helg, men alikavel like, hvis ikke mer, entusiastiske til å fortsette på hvær sin ferd med videreutvikling.

Jeg sender en stor takk til alle som var med, til Gro for en hærlig kurs, Bjørn som viste seg å være helt konge på kjøkkenet .Til Frank og Ulf, begge med masse god humor og humør.

Takk Takk Takk

Reinens horn