Innmelding i Sjamanistisk Forbund

Medlemskap (hovedmedlem) er gratis. Du kan enkelt bli medlem av Europas hurtigst voksende trossamfunn på to måter.

For å melde deg inn i Sjamanistisk Forbund gjør du det enten via vårt elektronisk registreringsskjema for medlemskap under (dette må signeres med BankId / Buypass. vi anbefaler PC), eller ved å laste ned skjemaet rett under. Om du velger å laste ned skjemaet for innmelding, kan dette enten scannes og sendes til sjamanforbundet@gmail.com, eller i posten til:

Sjamanistisk Forbund
Gneisveien 39
9022 Krokelvdalen

Utmelding kan også gjøres ved hjelp av våre digitale løsning. Eller ved å laste ned og fylle ut skjemaet nederst i artikkelen og sende i posten.

Støttemedlem

Du kan også bli støttemedlem (vi kaller det medlem) av Sjamanistisk Forbund. Bruk samme (elektroniske) innmeldingsskjema til det.
Ved bruk av papirskjema, trenger du ikke opplyse fødselsdato for registrering på papir ( som du sender oss).

Medlemsavgift

Å være hovedmedlem er gratis!

Medlemsavgift for støttemedlem 300,- settes inn på konto 1271 32 85275.

Obs!

Dersom du er medlem av annet trossamfunn må du melde deg ut av dette for å være hovedmedlem i Sjamanistisk Forbund.

Om du har behov for å melde deg ut av Den norske kirke kan det gjøres enkelt her.

For utmelding fra andre trossamfunn kan gjøres her.