Velkommen til feiring av Ulvemåne på Vega.

La ulven ta deg med på en reise i ditt eget indre landskap, der du kan komme i kontakt med din indre sannhet og finne tilbake til din helt egen urkraft og frihet.La ulven ta bort det du ikke vil ha med deg inn i det nye året og la den lære deg samhold uten å glemme å være lojal mot deg selv.Vi starter seremonien kl 18, og setter pris på at du kommer i god tid.Bålet tennes i god tid før det.Kle deg godt, og ta gjerne med sitterunderlag eller skinn å sitte på.Ta gjerne med tromme, rasle eller lignende til fellestromming etter seremonien.Om en ønsker det kan en ta med kjeks eller noe å spise, og varm drikke til å dele etterpå.Arrangementet er åpent for alle, og alle arrangementer i regi av Sjamanistisk Forbund er rusfrie.Seremonien holdes på Skogly, adressen er Risbakkveien 24.Parker bilen helst på en parkeringsplass på Gladstad og kom gående til oss om du kan siden det er begrenset med parkeringsplasser.Ved spørsmål, ta kontakt med Lill Livsentusiast på 95814502.Arrangementet er i regi av Seremonileder under opplæring Lill Livsentusiast og Sjamanistisk Forbund.