Nå er det gratis å være hovedmedlem i Sjamanistisk Forbund

På årsmøtet ble det vedtatt at det skal være gratis å være hovedmedlem i sjamanistisk forbund fra og med 2018. Tradisjonen tro pleier det å være fri innmelding de siste månendene av året. Hovedstyret har vedtatt at slik skal det være også i år. Derfor er det fra om med nå gratis å være hovedmedlem.

Man behøver ikke være sjaman for å være medlem

Sjamanistisk forbund er ikke bare for de som definerer seg som sjaman, vi er til for alle som finner det hellige i naturen. Om du har lyst til å være med å bygge en levende sjamanistisk tradisjon i Norge er du hjertelig velkommen. Man velger selv hvilket nivå man ønsker å engasjere seg på. Alt i fra bare å være passivt medlem, til å delta eller hjelpe til på samlinger eller om man ønsker å delta i verv eller bli seremonileder eller til og med forstander. Vi er en grasrot organisasjon hvor veien blir til mens vi går.

Om du ønsker å bli medlem, husk at du må melde deg ut av evt. andre trossamfunn. For innmelding klikk her

No items found.